Karaktärsdagbok

 
Det här är en rolig grej som jag såg en tjej göra på youtube. Att föra en karaktärsdagbok innebär att man skapar en karaktär och för den karaktärens dagbok. Jag tycker själv att den är ganska tråkigt att skriva dagbok om mig själv och mitt vanliga liv, men att hitta på en annan person och få skriva ur den personens synvinkel och vad som händer i den personens liv är en helt annan sak. Det är en väldigt bra grej att göra om du vill bli bättre på att skriva eller förstå och se saker ur någon annans synvinkel. 
Min karaktärsdagbok handlar om en tjej som precis börjat utöva religionen Wicca. Hon är ganska förvirrad och slits mellan två världar. En där hon är den helt vanliga skoltjejen Agnes och en värld där hon är häxan Agnes. 

Kommentarer:

1 SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

skriven

coolt :P

Kommentera här: